Tolonglah Percaya..!!

| Selasa, 16 November 2010
Weiiiii ... penatnya,..
dari petang tadi duk dapur memasak..
akhirnya!!..
tolonglah percaya.. aku dah siap masak juadah raya..
( jgn tak caya k )
masak ketupat. sambal kacang. rendang dan ayam masak merah..
lodeh aku wat esok pepagi..

kekeke macam tak caya jer aku masak semua tu ...
nak wat cam ne..
anak yatim piatu macam aku kalau x masak nak harapkan sape lagi...
sebenarnya rindu jugak nak rasa masakan arwah mak dan nenek..
kalau arwah abah ade tentu dia sibuk rebus lepat dan ketupat..
oh Tuhan... rindunya..
namun aku tetap bersyukur kerana aku masih punya atuk!..
cayang atuk...
tq yer atuk sebab tadi pun ade tulun saya di dapur..











walau hati sedih..
namun masih cuba tersenyum..
yang sedih dan pudar ini jika tidak digilap pasti akan terus pudar...

dan andai ianya terus pudar..

redha...

3 ulasan:

{ princeduyong } at: 17 November 2010 12:02 PG berkata...

ye saya pecaye...salam aidil adha ye..

{ nunama } at: 17 November 2010 7:14 PG berkata...

huhu hati kita sedih juge.
(T_T)
papepun, selamat hari raya ye chienta.

{ Chienta Hatiku } at: 17 November 2010 4:45 PTG berkata...

princeduyong : hehhehe maceh yer percaya... salam aidiladha jugak yer

nunama : alalalla nape sedih ni nunama... selamat hari raya jugak yer nunama

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku