Ada Yang Buat Aku Tersenyum

| Selasa, 23 November 2010

Nak masuk tengah hari tadi..
aku ade dpt call..
dari sorang kawan..

hehehe..
ketawa je aku dgr sore dia..
lepas dia letak fon tu...
ade satu soalan dia yang aku asyik teringat jer..

"Chienta kenapa selalu sedih?"
haa lebih kurang cam tu ler...
hehhehe
uper2nyer dia baca blog aku...
then dia kata aku selalu nmpak sedih dlm blog aku ni..
aduii..
yer ke...


tak perasan le plak...
aku happy jer...
sedih simpan dalam hati..

kawan aku tu kata..
makan es krim leh hilangkan stress..
hehhehe..
act aku selalu cuba..
sebab tu eskrim sentiasa ade dalam peti ais aku...

apepun kat kawan yang prihatin tu...
tq so much..
layanzzzzzz...

1 ulasan:

{ Zazachan } at: 23 November 2010 pada 2:34 PTG berkata...

aiskrim boleh hilangkn stress?ye kot..
tp kalo sy, sy telan je..huhu

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku