Entry Merapu..

| Isnin, 15 November 2010
dah nak balik kampung..
x sabar nak jumpa orang kampung..
raya! raya! wahh seronok!!..
sape nak itut??
jom...

walaupun hati ade sedikit luka dan lara..
harap2 balik kampung nanti akan terubat ler..
ok aku nak siap2 dulu..
nak touch up ni kan makan masa..
heheh nak singgah bandar sat nak shopping2 untuk atuk dan adik..
i like shopping..

ermm cakap pasal shopping..
nak say thanks pada seseorang yang hadiahkan aku beg hari ni..
walaupun my beday dah lepas x pelah.. janji ikhlas..

i like that bag..
Valentino... ermmmm ... cool...
pandai pilih..
leh le jadi beg raya aku hehehe..

erk... ambik kesempatan gak nak ucap tq so much buat adik-adik dan member yang bagi hadiah kat aku masa beday hari tu..
sorry lambat wat entry tuk u all kekekeke...
tapi hari tu dah say thanks kan...
heheheh i like all ur present terutama..
the bycle.. kekekeke... cute...

ok chow dulu..
nak pack baju dulu...
muaaaaaaahhhhhhhhhhhhhkkkss!!
4 my musyuk!!!
miss u but i hate u!
i hate u but i love u!
kekekkekekeke

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku