Kau Buat Aku Menangis...

| Selasa, 16 November 2010
Sedihnya aku..
air mata aku dah mengalir tanpa henti..
baru je tadi aku hepy2 ..
hepy dapat borak dengan musyuk...
then dia kata dia bz..
ermm aku pun kesian kat dia...
so aku fikir.. x nak le ganggu dia...
aku tahu dia memang banyak kerja...
so dengan ikhlas hati...
aku tak nak kacau dia..
nak tunggu dia habis kerja dulu..
then baru le nak borak puas-puas...
ermm..
mengalir air mata aku...
bila aku tengok dia tengah seronok maen UNO tu pun dengan pompuan..
kenapa aku menangis?
ntah x tahu nape..
tapi aku sedey sangat..
sebab aku ingat dia betul-betul bz...
manalah nak tahu dia bz maen game melayan orang lain...
terasa betul yang aku ni macam kena maen..

Oh Tuhan..
kenapalah begini dugaan yang aku terima..
aku dah lapangkan dada untuk terima dia..
tapi dengan apa yang dia buat pada aku..
aku tak rasa seperti aku diperlukan di sisinya..

sampainya hati dia wat aku macam ni..
dah banyak kali aku kata...
kalau dah x suka dan tak punya rasa pada aku..
luahkan saje..
akhirnya aku jugak yang merana..

malam ni dia betul-betul buat aku menangis..
dan pada waktu ini..
dia pastinya sedang seronok bermain UNO dengan pasangannya..
aku je yang bodoh menangis sorang..
macam orang gila..
bodoh!.. aku memang bodoh!


2 ulasan:

{ nunama } at: 16 November 2010 pada 1:13 PTG berkata...

sabar ye.
Semoga tabah!! :)

{ Si JaRi kOntOt } at: 2 Januari 2011 pada 9:19 PG berkata...

ada yg lebih menyayangi kiter.. dun wori bebeh....

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku