Dengan Air Mata

| Ahad, 7 November 2010
Aku sayang kamu
aku cinta kamu
aku rindu kamu

ungkapan yang sepatutnya aku lafazkan padanya..
tapi dengan air mata yang deras mengalir ini..
jangankan melafazkannya..
bersuara pun suaraku bergetar seiring dengan deruan air mata ini..

aku sayang dia.. aku perlukan dia..
namun aku tak rasa dia juga sama sepertiku..
sayangnya seolah pudar..
kasihnya seolah kusam...
cintanya seolah malap..


kalau ikutkan sayang dan cinta yang tak terhingga..
tak mahu aku lepaskan dia..
tapi bila memikirkan semula..
mungkin itu akan baut dia bahagia..
aku redha..
kalau itu kemahuannya..
sebaiknya aku diamkan diri..















aku sayang kamu..
sesungguhnya aku perlu kamu..
tapi aku tahu..
aku sudah tidak diperlukan disisimu..

1 ulasan:

{ NARDtheNERD } at: 7 November 2010 2:54 PG berkata...

macam rasa je apa yang u rasa..
:)

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku