Bunga Api

| Ahad, 14 November 2010


Amacam? cantik x bunga api tu?... sekarang hati aku pun macam bunga api..
macam mana tu?.. ha.. fikir2 lah sendiri.. renung2 kan... dan selamat beramal.... :P

4 ulasan:

{ princeduyong } at: 14 November 2010 1:55 PG berkata...

wah...kat hati tu ada letup letup tak...?

{ Chienta Hatiku } at: 14 November 2010 2:17 PG berkata...

hehehhe ade2....jom le nk joint ke?

{ princeduyong } at: 14 November 2010 2:23 PG berkata...

nak..boleh ke join...best tak..?

{ Chienta Hatiku } at: 14 November 2010 1:39 PTG berkata...

hehehe jom2... sy tggu ea.. pat2..

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku