:. RUMAH PELIK DARI KACA .:

| Isnin, 28 Jun 2010

Unik kan rumah ni yang dibuat dari kaca..
aku tertanya-tanya jugak macam mana lah dia orang ni mandi n salin baju..
eeee... tak sanggup!!






3 ulasan:

{ nabilah_2908 } at: 28 Jun 2010 5:18 PTG berkata...

haha..betul juga tu kan...mcm mana la nak mndi..pakai baju bagai...rumah ni buat perhiasan boleh la.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY CHEESE TART

{ Chienta Hatiku } at: 28 Jun 2010 5:19 PTG berkata...

hehhehe tu ler.. sekadar tuk berehat2 boleh ler.. nak tinggal situ aduhai....

{ Fara Dee Dilah } at: 28 Jun 2010 5:24 PTG berkata...

cntik..tp kne pasang lngsir kat seluruh rumah kot..hhuuhu

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku