:. Ku Sujud Padamu Tuhan .:

| Rabu, 9 Jun 2010

Tidak ku tahu apa yang perlu aku gambarkan kepadamu
senyumanku atau airmataku
kau hadir dihujung-hujung hariku
kau hadir di saat aku menghitung waktuku
kau hadir di saat aku sudah menyerahkan semua nasibku pada tuhan
kejamkah aku merangkul semua rasa cintamu
dan kemudian ku tinggalkan kau sendirian
kejamkah aku memiliki semua hatimu
dan kemudian aku tinggalkan dengan kesakitan
aku cuba menolak cinta yang datang
tapi perasaan itu semakin kuat bertandang
akhirnya aku tewas dengan kekuasaan cintamu
dan kini ku sujud padamu tuhan
agar berikan aku ruang
untuk ku habiskan sisa baki hidupku
bersama dia yang ku sayang
aminnn..

3 ulasan:

{ Syira ITIK KEJ♥M } at: 9 Jun 2010 5:08 PTG berkata...

amin~

NI BUAT SENDIRI KE?

{ Chienta Hatiku } at: 10 Jun 2010 1:00 PG berkata...

yup.. create sendiri.. nape yer?

{ hanie@nisya } at: 10 Jun 2010 3:23 PG berkata...

smoga bahagia sntiasa ye :)

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku