: Erk!! Sape ni??? .:

| Ahad, 27 Jun 2010
ni sape???
hehehhe... ni le abg aku..
abg laen mak laen bapak...
orang yang selalu caring pasal aku..
erkkk... jgn salah faham... mukan bf k...
kami memang macam adik ngan abg...
lama dah kenal... tapi cuma dalam tenet jer..
dah pernah borak sua muka... tapi dalam skype jer..
susah nak dapat kawan, abag dan sahabat macam dia...
korang nak kenal dia ke???
adeiii x yah le.. nanti bakal kakak ipar aku marah le plak... hehehhee
abg jangan marah eaaaa... adik x leh promote abg kat sini nanti kakak ipar marah...
lallalallalalla

2 ulasan:

{ nisya } at: 27 Jun 2010 1:49 PG berkata...

baru ingat nak ngorat heheheheeee gurau2 :)

{ Chienta Hatiku } at: 28 Jun 2010 5:02 PTG berkata...

alamak nak kenal ke nisya?? meh sy kenalkan hehehhee

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku