:. Nak Cuba Mangga Ad.:

| Isnin, 28 Jun 2010



Dah lama aku nak cuba tapi hari ni baru aku ade masa nak buat..
Mangga Add...
macam bagus je kan..
x perlah cuba letak dulu..
bukan rugi ape2 pun...

2 ulasan:

{ Kancilbiru } at: 28 Jun 2010 5:10 PTG berkata...

kalau tak register dengan nuffnang, boleh jer try mangga ads ni...

{ Chienta Hatiku } at: 28 Jun 2010 5:20 PTG berkata...

tu le psasal.. nuffnang dh guna kat blog yang len.. so try guna mangga kat blog yg baru ni plak :)

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku