:. Aku Untuk Kamu .:

| Isnin, 28 Jun 2010

aku sayang kamu
aku rindu kamu
malah aku jua cinta kamu
tapi seharusnya kamu
jangan diam selalu
mungkin aku tersalah laku
harap kau maafkan aku
mungkin aku terlupa sesuatu
tolong jua ampuni aku
aku sayang kamu
hanya itu yang ku tahu
untuk aku melupakanmu
sungguh aku tak mampu


hasil nukilan : chienta86

7 ulasan:

{ diriku } at: 28 Jun 2010 6:04 PTG berkata...

he2..smoga bahagia selalu =]

{ Amirah bte. Norjali } at: 28 Jun 2010 6:21 PTG berkata...

sedihnya bunyi

{ nisya } at: 29 Jun 2010 3:55 PG berkata...

klau dia sayang kamu, pasti dia maafkan kamu andai ade kesilapan :)

{ noname } at: 1 Julai 2010 10:19 PTG berkata...

Kertas - Kekasih yang tak di anggap
dengar lah yg fahami lah hati ku :)
jika faham hati ku ini...pasti akan kau merasa ape yang ku merasai...

{ Aku Budak Kampung } at: 10 Oktober 2011 10:20 PTG berkata...

Memahami dan ingin difahami..=)

{ Aku Budak Kampung } at: 10 Oktober 2011 10:22 PTG berkata...

Memahami dan ingin difahami..=)

{ Chienta Hatiku } at: 1 Disember 2011 2:40 PTG berkata...

selalu cuba untuk memahami dan ingin benar difahami :P

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku