Antara Cinta Dan Suka

| Isnin, 7 Jun 2010

berhadapan dengan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang,
berhadapan dengan orang yang kita suka, hati kita akan gembira...

di depan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga
di depan orang yang kta suka, musim itu cuma berangin sahaja......

jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku...
tetapi jika kita melihat di dalam mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum...

di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata..
di depan orang yang kita suka, lidah bebas berkata apa sahaja...

di depan orang yang kita cinta, kita akan malu...
di depan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan diri kita yang sebenar...

kita tak boleh merenung mata orang yang kita cinta...
tetapi kita selalu merenung mata orang yang kita suka....

bila orang yang kita cinta menangis, kita akan menangis...
tetapi kalau orang yang kita suka menangis, kita akan membuat dia gembira..

perasaan cinta selalunya bermula dari mata..
perasaan suka bermula dari telinga...

hilang cinta kita akan menangis..
namun ingatlah... cinta pada manusia x akan sampai ke mana
cinta pada ALLAH membawa ke syurga...

2 ulasan:

{ hanie@nisya } at: 8 Jun 2010 1:21 PG berkata...

betol tu :)

{ Chienta Hatiku } at: 9 Jun 2010 11:12 PG berkata...

hehehhe betui3 hehe

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku