:. Ya Allah..Tabahkan Hatiku .:

| Selasa, 8 Jun 2010
Malam ni redup je aku rasa..
dengar lagu kat bayufm ni tetiba hati rasa sayu..
terlalu banyak yang aku fikirkan
duk opis lewat malam macam ni memang sunyi
kawan-kawan dah bantai tido
tapi aku masih kaku kat depan lappy ni
teringat plak atuk kat umah yang tengah demam tu
cian atuk
lepas je aku baik demam dia plak kena
tetiba jugak aku windu pada arwah nenek
kalau nenek ada tentu atuk tak sunyi
kebelakangan ni plak macam2 hal terjadi
cerita suka dan duka silih berganti
aku tahu... aku mesti kuatkan hati
tapi syukurlah masih ada yang mampu buat aku tersenyum
alhamdulillah...

2 ulasan:

{ hanie@nisya } at: 8 Jun 2010 2:36 PG berkata...

betol tu..

mesti kuatkan hati :)

{ Chienta Hatiku } at: 9 Jun 2010 11:12 PG berkata...

huhuhu... memang selalu kuatkan hati... tq dear

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku