Panggilan Yang Mendebarkan

| Jumaat, 14 Januari 2011

seperti yang aku jangkakan.. awal pagi2 tadi dapt paggilan dari mr Caple..
ni ler akibatnyer ape yang aku buat malam tadi..
tergamam dan terkedu dengan apa yang dia suarakan...
mak oi!!!
really make me die..
sure fengsan kalau aku tak kuat iman..

persoalannya apa perlu aku jawab?
ya atau tidak?
huh!
hati aku sendiri pun aku x tahu ler..
tak keruan..
yang pasti jauh di sudut hati aku..
masih melihat pada yang tak sepatutnya aku lihat...
dem it!..

mr caple..
akan datang ke sini lagi may be dlm 3 minggu lagi kot..
nak berkhatan di sini katanya..
suggestion dari my untie n atuk le tu..
waaaaaaaaa!!
ingat aku nurse ke mcm si angah.. nak jaga orang sakit..
sakit berkhatan plak tu..
kalau budak2 tu ok ler..
ni dah 27 tahun kot umur dia..
wahhh...
dugaaan sungguh ni..

tak puas kena buli agaknyer mr caple ni..
hehhehe
but something in my heart say..
ngentom tongan aku makauh...
hehehhee..

juz wait n see..


0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku