Tak Sempat

| Jumaat, 21 Januari 2011
Bz..
semua jadi tak sempat..
bisnes semakin maju alhamdulillah...
tapi masa tuk rehat memang dah tak de..

btw hati masih rasa sunyi ler..
lonely..
nasib bek bz..
so tak terasa sangat..

semua ni ada rahmatnyer kan..
:-)

1 ulasan:

{ fiq } at: 21 Januari 2011 1:34 PTG berkata...

wat bisnes apa?

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku