Tutup Mata Nampak Apa.. ??

| Jumaat, 31 Disember 2010


aku pelik dengan dia..
ntah ape yang dia mahu dari aku..
entah apa yang nak dari aku..
saat dia bahagia..
aku tak kacau kehidupannya..
tapi saat aku nak bahagia..
ada pula caci makinya..

adakah hanya dia yang patut bahagia..
dan aku yang seharusnya berterusan derita..
jika dia sudah memiliki cinta yang lain..
salahkah bagi aku membuka hatiku untuk cinta yang lain pula..??

atau aku hanya perlu sendiri..
dan tak perlu berdamping dengan sesiapa..
cinta yang baru plak..
dah mula berjauh hati..
tak tahu pula apa yang telah meracun hatinya..

aku pasrah je lah macam ni..
mungkin tertulis sudah yang aku harus sendiri..
sendiri.. sendiri.. dan sendiri lagi..

kututup mata..
sambil berdoa pada Tuhan..
agar di saat ku membukanya..
apa yang aku mimpi akan menjadi nyata..
amin...


1 ulasan:

{ cik.shabah } at: 31 Disember 2010 11:50 PTG berkata...

be strong dear ;)

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku