Ada Band : Syurga Cinta

| Isnin, 6 Disember 2010
HUHUHU.. atas nasihat sorang teman blogger..
yang suh aku dengar lagu Syurga Cinta ( Ada Band )
aku pun mensudikan diriku mendengarkan lagu ini..
waaa... memang tangkap leleh..

rindunyer pada si dia..
namun apa kan daya..
aku baru dapat khabar berita..
si dia dah ketemu penggantiku..
terkilan rasa hati..
baru je beberapa hari kami berpisah..
begitu mudah dia dapatkan pengganti...
aku?
tidak kot buat masa ini..
kerana aku bukan insan yang mudah jatuh hati..

apa pun life must go on!!
aku doakan dia dan teman barunya..
akan kekal untuk selamanya..
semoga di rahmati Allah jua..

Lusa aku akan pergi membawa diri..
nak tenangkan kepala..
sambil melayan sorang mamat filifino..
yang lucu gelagatnyer...
hahahahhaa...

he so funny...
harap-harap dia akan suka dengan Malaysia..

ok meh layan lagu
Ada Band - Syurga Cinta

tq CIK BINTANG sebab suh saya dengar lagu ni hehehhee
cun habiss!!




Terdiam
hanya bisa diam
Dingin menyerang
Disekujur tubuhku
Layangkan mata
menembus cahaya
Putih kilaunya

Meneduhkan Lamunan
Masih jelas terlihat
Pesona Ayumu
Masih jelas terasa
Getar dawai jiwamu
Ahaaa�..

Reff 1 :
Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan
Atau hanya
mimpi yang tiada pernah berakhir jua
Perlahan bawa semua tanya
Satu bersama
Langkahdi taman ini
Terangkai bunga tanda
Cinta murni adanya
Tapi kekasihpun tiada
Muncul hapus rinduku
Ahaaaa

Reff 2 :
Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan
Atau hanya mimpi yang tiada pernah berakhir jua
Dimana aku sedang berada mengapa sendiri
Lari telanjang tanpa seorangpun yang akan memperduli

Reff 3 :
Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan
Atau hanyam impi yang tiada pernah berakhir jua
Terbanglah cinta sampaikan sayangku hanya bagi dia
Kan kurasa sepi meratapi malang tanpa dirinya

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku