Akhirnya Dengan Lafaz Bismillah

| Sabtu, 4 Disember 2010
Dengan lafaz Bismillah..
akhirnya semua telah berakhir..
dengan lafaz bismillah..
aku kembali sendiri..
hari ni..
4hb Disember 2010.
jam lebih kurang 6.30 pagi..
aku telah melafazkannya..

" hubungan kita sampai di sini saja "

ianya telah berakhir..
kerna tiada lagi rasa percaya...
dia tak boleh terima aku seadanya..
dan itu sudah melihatkan gambaran sebenar..
siapa aku di mata dia..

menangis?
mustahil aku tak menangis..
sejak malam tadi lagi aku dah menangis..
dan dia hanya buat bodo jer..
kan dari situ kita dapat lihat..
siapa aku di hati dia..

semoga Allah menemukan aku dengan seseorang..
yang percaya dengan CINTA ku...
mungkin tak lama lagi atau mungkin tak akan dapat sampai bila-bila..
aminn...

3 ulasan:

{ cik bintang } at: 4 Disember 2010 7:50 PG berkata...

cinta itu buta .
untuk lari dri cinta mesti sentiasa berlari tanpa henti .
bila lari akn lupa masaalah kita .
saya tujukan lagu tuk akk -surga cinta by ada band .
semoga terhibur dan menangis mendengarnye .
ini penting. dga lagu tu .

{ nunama } at: 4 Disember 2010 11:49 PTG berkata...

bersabarlah yup.
faham dan pernah rasa.
cuba baca blog salah seorang teman maya saya.
nadianadiana89.blogspot.com.

happy reading! :)

{ Chienta Hatiku } at: 6 Disember 2010 11:33 PTG berkata...

cik bintang : huhuu tq dear... dh dgr.. waaaaa memang tangkap leleh... miss him so much... huhuhu

nunama : huhuhu tq nunama... nanti chienta baca yer :)

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku