L.O.V.E

| Jumaat, 3 Disember 2010

Biarkanlah aku memiliki... semua cinta yang ada di hatimu..
apa pun kan ku berikan..
cinta dan kejujuran..
untukmu dambaan hatiku..


3 ulasan:

{ NARDtheNERD } at: 3 Disember 2010 11:23 PTG berkata...

semoga kamu memiliki cintanya sepenuhnyaa.
:))

{ MANZARINA } at: 4 Disember 2010 4:05 PTG berkata...

chienta... jgn sedih2... setiap pertemuan pasti ada perpisahan.... cuma kasih kamu tak kesampaian... jgn sedih.... mungkin ada yg lebih baik untuk diri kamu... kehidupan perlu di teruskan yaa..... tabahkan hati...

{ Chienta Hatiku } at: 6 Disember 2010 11:35 PTG berkata...

nard : huhuhu nampaknyer.. belum dpt lagi nard.. harap2 ade le yer huhuhu

manzarina : huhuhu tq so much sis... terharu dgn kata2 tu... kim slm tucing2 comey yer hehehe

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku