Senyum Bila Di Sakiti

| Rabu, 22 Disember 2010
walau ade luka di hati..
senyum2 je selalu..
bila ade yang mencemuh..
senyum2 je selalu..
supaya yang sakit akan jadi yang terbaik..
yang di cemuh akan jadi yang indah..

cinta tetap di hati..
biar hanya kita yang tahu..
luka yang terasa tertutup dengan rasa seribu kali cintanya..
syhh..
simpan saje..
x perlu bersuara..
kerana cinta yang ikhlas dan suci tentu akan diberkati Ilahi..
amin...

2 ulasan:

{ princeduyong } at: 22 Disember 2010 5:54 PTG berkata...

insyaallah...cinta kerana Allah...

{ Ahmad } at: 28 Disember 2010 10:17 PTG berkata...

cintailah Allah..insyaAllah cinta hambanye akan dtg dgn sendiri..:)

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku