Cahaya Bintang...

| Ahad, 12 Disember 2010

Bintang Terlihat Terang Saat Dirimu Datang..
Cinta Yang Dulu Hilang Kini Kembali Pulang......


sedutan dari lirik lagu kangen band..
KEMBALI PULANG..

saje dengar lagu ni tuk release tension...
sambil tersenyum-senyum sendiri..
sambil mencari-cari bintang di langit...


Bintang tu nampak jauh je dilangit..
tapi mampu buat aku tersenyum..
saat ade luka di hati..
tq bintang.. kerana beri saya cahaya..
:-)

4 ulasan:

{ cik bintang } at: 12 Disember 2010 11:26 PTG berkata...

binTang datang niii . .
hehe :)
apa saja cabaran ygkan tiba pasti hilang bila berdepan dgn sneyuman dan hati yg ceria ;)

{ cik bintang } at: 12 Disember 2010 11:26 PTG berkata...

binTang datang niii . .
hehe :)
apa saja cabaran ygkan tiba pasti hilang bila berdepan dgn sneyuman dan hati yg ceria ;)

{ Nur Fannun } at: 14 Disember 2010 3:54 PTG berkata...

jom tengok tahi bintang malam ni..

Jom tengok Kemunculan Tahi Bintang !!!

{ Ahmad } at: 28 Disember 2010 10:38 PTG berkata...

bintang....bintang....hehe

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku