:. Tuahn.. Kau Berkatilah Aku .:

| Jumaat, 2 Julai 2010
KOrang pernah rasa sakit bila di tipu?
aku rasa semua pernah mengalaminyer kot..
sama ada kita ditipu untuk kebaikan atau di tipu untuk diambil kesempatan..
tambah memedihkan apabila kita di tipu saat kita sendiri tak berdaya untuk meyakinkan diri kita sendiri...
pada mula aku tahu aku ditipu aku rasa down gak..
menangis, marah, murung
tapi bila seseorang hadir dan menghulurkan tangan..
membawa seribu satu keikhlasan aku bagaikan tersedar..
kenapa aku buta selama ni??
kebahagiaan itu dah ada di depan mata..
sudah lama membuka tangan untuk aku berpeluk padanya..
kini aku yakin pada takdir tuhan
lebih selamat bersama orang yang menyintai kita seikhlas hati walau kita tak meyintainya dari kita bersama dengan orang yang kita cintai sepenuh hati tapi x pernah jujur dengan kita..
so... inilah pilihanku..
semoga Tuhan memberkati dan merahmati jalanku...
aminnn....

4 ulasan:

{ diriku } at: 2 Julai 2010 pada 8:12 PG berkata...

smoga bahagia selalu..doa byk2 biar diberikan yg terbaik dlm hidup k =]

{ Chienta Hatiku } at: 2 Julai 2010 pada 8:21 PG berkata...

tq dearr! :)

{ Nur Areefah } at: 2 Julai 2010 pada 8:35 PG berkata...

apa berlaku itu? :O

{ sarah shafie } at: 2 Julai 2010 pada 9:50 PG berkata...

btul lah, baik org tu yg cintakan kita spenuh hati..=))..same situation wit u..

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku