:. Bila Hati Disakiti , Say Bye Bye 2 FB .:

| Ahad, 11 Julai 2010
Bila hati disakiti..
air mata dah x bererti lagi..
aku beri dia peluang untuk memberi penjelasan..
tapi dia hanya berdiam..
malah aku diburuk2kan di hadapan teman2nya..
kalau benar ada perasaan cinta atau sekiranya waktu ini sudah tiada..
tak kan tak pernah ada sekelumit sayang darinya buatku??..
dan jika cinta dan sayang itu pernah singgah.....
kenapa kini aku dicemuh sebegitu..??


mungkin aku perlu buka lembaran baru..
antara langkah2 yang aku akan ambil..
tukar fon no..
delete fb aku sekarang..
buat fb baru..


tiap2 soalan perlukan jawapan..
semalam sudah ku berikan soalan...
dan hari ini aku dah dapat jawapan..
jawapan untuk semua persoalan..
buat yang telah memberi jawapan..
terima kasih kerna memberi jawapan atas pertanyaan yang aku berikan

2 ulasan:

{ Hamzah Ian } at: 12 Julai 2010 5:19 PG berkata...

sabar2.. ilek2

{ Nur Areefah } at: 12 Julai 2010 7:20 PG berkata...

sakit yang terlalu parah?

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku