:. Mahu Gantung Diri!! .:

| Sabtu, 10 Julai 2010

Kalau tak ada pegangan agama..
entah2 aku dah gantung diri sekarang ni..
tension dan tertekan dengan mereka di sekeliling..
alangkah bagusnya kalau..
mak, abah, nenek ade di sisi sekarang ni!!

2 ulasan:

{ SyerAgh } at: 10 Julai 2010 4:52 PTG berkata...

kenapa nie.. kongsi r msalah dgan rakan2.. jgn pendam2.. makin d pendam makin teruk jadinya. luah r kat sapa2

{ Chienta Hatiku } at: 10 Julai 2010 5:05 PTG berkata...

huhuhuhu nak luah kat sape?.. kawan tertawa senang di cari tapi teman waktu duka.. hurmmm... payah sekali..

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku