Aku Paling Benci Dengan Orang Yang Tak Faham Bahasa!!

| Sabtu, 31 Disember 2011
Siot tul arhhhh.
pantang aku kalau orang tak dengar cakap..
EeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEE!!!

sape?
ni adik jantan aku ni..
sibuk nak camping 2 hari kat tepi pantai..
kan tengah musim tengkujuh,...
yang nak bercamping bagai tu kenapa??!!!

semalam dah janji x nak pi..
hari ni tup... tup.. tengok kat fb..
" jadikan ini camp terbaek 2011"
hamboieeee!!!!
nak tifu tapi x pandai..
call x angkat plak...

ni ade karang yang mak tiri mengamuk..
nak wat keje kat opis pun x senang...

suh en Dewa pi tolong nasihat...
tapiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
u know what????????
En Dewa ikut sekali pi camp...
dia kata ape?

" x per.. saya pi ikut.. senang skit nak jaga dia orang"
tersengih2 muka dia..

weiii!!!
aq suh halang dia pi lah..
bukan suh jaga ( bersamaan enjoy sekali kan????)

ermmm..
kalau ikut geram aku...
tgk nanti...
aku pun ikut sekali ....
nak tengok bosan tak adik aku tu tengok aku pacak khemah tepi khemah dia...
hahahahahhaha!!!!
jangan cabar ur sis eaaa...




**** mood tengah sakit haty tahap maksima... ermmm kena pi terapi minda ni...
kekekekek ( alasannnnn)

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku