Selamat Tinggal 2011 Selamat Datang 2012

| Ahad, 1 Januari 2012
Pagi ni awal2 dah mimpi arwah mama dan ayah..
kami naik stau kenderaan sama-sama
nak balik kampung raya..
ermm masa kecik2 dulu..
huhu apelah mimpi aku tu ea..

miss them so much ...
dulu masa kecik-kecik..
tahun baru mama ayah selal;u ajak tengok bunga api..
bila dah mula naik remaja..
aku dah pi dengan kawan2 plak..
paling nakal aku pernah dengan member2 kampung konvoi naik motor ramai-ramai pi tepi pantai..
( x jauh dlm setengah jam dari rumah)

cakap dengan mama nk pi latihan zapin kekkee
adelah dalam 7 bijik motor...
semua pompuan..
bawaklah kuaci le, jajan2 le.. air le..
nak picnic le kunun...

degil tak?
hehehe
balik tu... men2 bawak motor atas jalan..
maklum le jalan kampung bukan ramai org..
aku bawak dak yan..
yan ni terkenal dengan jenis punggung tak reti diam..
kejap berdiri le kt belakang kejap menyanyi ler..
macam nak tendang sush turun je rasanya...
last-last..
aku asyik bebel je kat dia suh dia duk diam2 ..
motor aku hilang kawalan ..
tulah ketawa banyak sgt...
hahahhaa..
we all tersembam pi tepi jalan...
jahat punyer yan..
dia x teruk..
aku le yg teruk..
kopak kat lutut ngn siku..
dagu pun luka...
hahahhah balik umah ingat nak mengadu domba dengan mama...
makin teruk kena marah adelah...
ayah kata..
" tulah... umur baru 16 tahun dan pandai merempit.."
hahahaha...
bukan rempitlah ayah.. tu namanya bersiar-siar..
masa kejadian tu berlaku memang le perit..
tapi bila dh dewasa skrg ni rasa rindu plak..
rindu kat suasana tu..
rindu kat mama ayah...


Sekarang dah dewasa dah..
malam tadi x de mood nak pi mana-mana..
adik aku detink dengn bf dia... tak kan malk kacau daun..
kawan bek aku yang sorg demam... yang sorg lagi aku dah suh ganti pi operasi hahahh
kawan bek aku lg sorng en dewa..
dah sibuk bercamping ( hampehhh hang )


At last aku le sorang2 duk rumah..
nak chat dah habis idea nk chat..
org yang di tunggu plak tak muncul2..
bz sambut new year le tu...
akhir sekali aku sambut new year kat atas katil hehhee..

apepun..
entry pertama tuk tahun baru ni..
harap2 semua akan bertambah ok..
kerjaya semkin stabil..
bisnes tambah maju..
kesihatan bertambah baik...
cinta?... harap dapat bertemu dengan cinta sejati..

selamat tinggal 2011 dan selamat datang 2012 :)

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku