Dia Tak Akan Sedar

| Sabtu, 28 Januari 2012
Aku rindu dia
aku sayang dia
itu yang ada dalam hati ini..
bila minta petunjuk dari Allah hanya nama dia yang wujud..
tapi dia..
hanya jadikan aku pelepas ceritanya..
dia dah punya cinta..
mungkin nama yang pernah bertakhta dalam hatinya itu tak akan dapat aku gantikan..
dia tak sedar
aku menyayangi dia selama ini..
mungkin aku si bodoh yang ego yang tak pandai berkata-kata..
aku akan jauhkan diri dari dia..
lari sejauh yang boleh selagi mampu..
siapa dia?
biarlah rahsia..




chienta said : jangan suka tuduh melulu.. paling benci kalau di tuduh curang padahal hanya namanya dalam hati ini..


3 ulasan:

{ Crew Fathi } at: 29 Januari 2012 5:11 PG berkata...

Cinta itu adalah perasaan yang mesti ada pada tiap-tiap diri manusia, ia laksana setitis embun yang turun dari langit, bersih dan suci. Cuma tanahnyalah yang berlain-lainan menerimanya. Jika ia jatuh ke tanah yang tandus, tumbuhlah oleh kerana embun itu kedurjanaan, kedustaan, penipu, langkah serong dan lain-lain perkara yang tercela. Tetapi jika ia jatuh kepada tanah yang subur, di sana akan tumbuh kesuciaan hati, keikhlasan, setia budi pekerti yang tinggi dan lain-lain perangai yang terpuji. (Hamka)
^_^

{ Chienta Hatiku } at: 9 Februari 2012 2:37 PG berkata...

tq fathi.. kata2 yang sungguh chienta suka :)

{ Aku Budak Kampung } at: 9 Februari 2012 3:04 PG berkata...

Saya sangat memahami apa yang chienta rasa kerana hati ini mempunyai perasaan yang sama pada masa ini.. 2012 membawa seribu satu kenangan..

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku