Rindu DI Bulan Februari

| Khamis, 9 Februari 2012
salam mr blog..
lama rasanya aku tak menulis..
rindu pada kamu :)

hari tu incik dewa accident..
sejak tu no mood nak menulis..
rasa bersalah pada dia..
saya sakitkan hati dia..
sampai dia x de fokus tuk memandu..
incik dewa maafkan saya..
bodohnya saya sebab terlalu memikirkan si carta hati..
padahal dia tak pernah memikirkan saya..
bodohnya saya kerna melukakan hati sesorang padahal saya sendiri tahu betapa sakitnya bila hati saya disakiti..

kamu terlalu baek untuk saya ..
kamu terlalu tulus tuk saya..
hati saya bagai di pahat dengan rindu pada dia..
walau aku hanya yang asing.. rindu memikirkan dia..
sakitkah dia.. makankah dia.. sedihkah dia..
tapi aku rasa tidak.. dia sihat2 sahaja..
sebab keriangannya terpamer di fb miliknya..

hanya aku yang sakit.. merindu dan aku berazam
di bulan februari ini akan kutamatkan semua kerinduan bodoh ini..
bukan untuk sesiapa tapi untuk diriku sendiri..
cahayok!!

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku