Sahabat Itu Lebih Baik Dari Cinta

| Sabtu, 17 Disember 2011
Ya.. Manusia mempunyai banyak rahsia..
adakala rahsia itu lebih baik di simpan dari diceritakan..
ada pula rahsia yang perlu diceritakan untuk menegakkan kebenaran..
ermm... rahsia n rahsia...
mcm mana pula dengan rahsia hati dan perasaan?.. rahsia yang kadang kala sepatutnya diluahkan tetapi disimpan terlalu lama.. haaahh!! x nak le citer pasal rahsia.. perit je kan?
Malam ni aku masih di kedai lagi..
sejuk aircond bilik ni macam nak beku plak aku rasa.. banyak keje yang berlambak atas meja ni.. tak tau mana satu nak dibuat dulu.. naseb bek ade adik tersyg ngan si Dewa yang asyik men PS3 tu.. so ade le kawan aku malam ni... rasa-rasanya malam ni macam kena bermalam kat sini ler hehhehe..
Terharu tengok perangai Dewa, sentiasa ambik berat pasal aku..
naseb bek lah dia jenis tak kisah.. hurmm kalau kamu Dewa baca Blog ni.. aku harap ko tak le marah aku yer.. Dewa memang sorang sahabat yang baik.. dia memang syg aku.. aku tau tu.. dia memang cinta aku.. aku tau tu.. dia memang sentiasa berada di sisi aku.. dan aku juga tau itu...
Tapi bagaimana yer..bagaimana aku nak terima dia lebih dari seorang sahabat.. kerana persahabatan antara kami terlalu utuh untuk diubah kepada perasaan cinta.. terima kasih sahabat kerana amat memahami.. tak pernah marah.. dan tak pernah ambil hati.... heheh kadang2 lucu jgk dia ni ea..
Heheheh.. Hye en Dewa.. kamu tetap jadi sahabat saya sampai bila2..
kalaupun benar ade jodoh antara kita biar Tuhan sahaja yang menentukan.. walaupun banyak suara2 sumbang yang cuba mengeruhkan hubungan persahabatan kita.. tapi kamu tetap menepikannya... kamu memang kawan yang best!!!
Andai ade jodoh nanti antara kita saya percaya kamu akan jaga saya dengan baik sampai akhir hayat saya.. andai jodoh saya dengan orang lain harap kamu akan tetap jadi sahabat saya sampai bila2...

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku