:. Detink With Him ... Part 2 .:

| Selasa, 6 Disember 2011
Hehehe..
ade plak part 2 nyer..

Hari ni balik opis awal..
n terus je balik kampung..
sebab saya ade detink ok!..

ermm now aku dah siap2 dah ..
tapi si dia plak masih touch up2 lagi..
hahahhaa..

ermm hari ni dah janji nak bawak si dia pi makan sup tulang..
aisyehh!!!
aku le kena belanja ni..
hahaha tak pe syg punya pasal..

sebenarnya hari ni dah janji dengan si dia.
nak belikan dia fon baru.. sebab fon lama dah tahap baliing kat anjing..
n awal2 dia dah pesan..

" atuk nak telepon yang ade kamera yer.."
hahahahaha
demand tak atuk aku?
ntah ape dia nak ambik gambar aku pun tak tau..

ok kuar jap bawak atuk kite makan sup!!!
sape nak itut??
sila2



0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku