Detink With Him.. I Loike!!!

| Isnin, 5 Disember 2011
Hari ni x pi keje..
saya happy sebab saya nak pi detink tau..
ermmm.. dengan si dia tu..

heheh pepagi dah kena kejut ngan si dia..
siap kena bebel lagi..

" Haaa!! tu le apsal malam tadi sampai pagi baru tido..
bangun... bangun,,...!!"

damn It!!

haha sengal tul aku..
chat ngan my dear frenzz sampai tak sedar nk bangun pagi..

pepagi tgk si dia dah berbaju kemeja putih..
alamak hensem gak..
n aku plak konelah pakai baju kurung..

hehehe berselendang lagi tu..
sat lagi nak masuk keta..
boleh plak tertinggal cermin mata..
turun balik..

pastu tertinggal bawak Yassin plak..
amboie si dia bebel kt telinga aku..
bingit sehhh!!
naseb bek sayang..
kalau x ... sure malas nk drive..

then..
teruskan perjalanan..
bukan jauh pun destinasi pagi ni..
5 minit je dari rumah..

sampai je ke destinasi..
rasa sebal pagi tu semua hilang..
yang ade hanya rasa rindu yang mendalam..
seperti berada di rumah sendiri..

ermm..
nak tau saya ke mana?
mana lagi tempat saya melepas rindu..

ke pusara Nenek, Abah, Mama dan tak lupa si kecil Adam..

Aku tengok si dia menarik nafas panjang2..
cool je wajah dia..
aku tengok dia terus ke pusara nenek..
mungkin dia rindu dengan nenek..
kekasihnya awal dan akhir..

tulah si dia yang paling aku sayang..
ATUK!!

hehehe hari ni saya detink ngan atuk saya yang tersayang..
love u atuk..

nenek, abah n mak..
along datang ni..
bawak atuk..

Al- Fatihah Untuk mereka semua..
amin...

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku