Pecah Rekod Tak Top Up Hp

| Rabu, 23 Februari 2011

Kali ni aku pecah rekod sebab dah berapa hari agaknya aku tak top up hp..
selalunyer x sempat abis dah top up..
oleh kerana di sebabkan untuk mengelakkan sesuatu yang tak di ingini berlaku...
better aku tak yah men top up hp aku....
kalu tidak tangan aku ni asyik gatai nak mesej2 orang2 yang bukan2..

bila x dak kredit ni..
aku dapat duk diam2..
walaupun kdg kala ade msj2 yang aku teringin sgt nak membalasnyer...
sabor2
nak tengok leh tahan sampai berapa hari agaknyer aku tak top up ea..
hahahahah leh tahan ker??

4 ulasan:

Tanpa Nama at: 23 Februari 2011 pada 10:23 PG berkata...

hehehe... boleh tahan ke?

jemput singgah blog fda... nk tumpang mintak pendapat, camne nk xplore cbox?

{ Encik Peluang } at: 23 Februari 2011 pada 10:37 PG berkata...

pakai je bil sng..br xyah topup...:-p

Keputusan Skuad Olimpik Negara Vs Pakistan

{ nIsYa } at: 23 Februari 2011 pada 12:33 PTG berkata...

sya biase nye ujung bln topup rm30.tak smpai sminggu smue abiz tp kali nie da sbulan lbh tp msh berbaki lg hehee sedang blaja bejimat ni :)

{ nadira shahid } at: 23 Februari 2011 pada 1:34 PTG berkata...

haha, gudluck! tapi plg lame smgu kot ;p

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku