Adam Semakin Ok!

| Selasa, 15 Februari 2011
Hari ni dah masuk hari ke4 Adam di potong..
hehehhe..
tadi bila aku melawat dia nampaknyer dia dah makin ok...

korang mesti pelik apsl aku kata dia kena potong..
act adam ni ler mr caple..
anak sedara untie aku dari Manila...

dia baru je masuk Islam..
then Sabtu baru ni dia berkhatan...
dia khatan kat sini tau ... i mean JB...

perit gak tgk muka dia tadi...
kekkekekke..
tapi aku still leh wat lawak kat dia..
dia pun masih leh ketawa2...

Adam ni memang cute...
dia senyum jer
leh wat orang cair..
tgk tak cite tagalog baru tv3..
Marimar??
haaa.. mcm sergio tu le hensemnyer...

hahahhahaha ni kalau adam baca blog ni mesti dia perasan habis..
walaupun agak payah jugak le dia nak faham bahasa melayu pasar aku ni..

sory2 adam..
im juz kidding k...
i wish u will get well soon..
can't wait to spend time wit u again..
wish u will always love n love islam..
amin...



1 ulasan:

{ Kumbang Jingga } at: 15 Februari 2011 pada 3:20 PG berkata...

bape umur si adam tu

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku