Merajuk Hati Sapa Yang Tahu

| Khamis, 17 Februari 2011
alamak tengok tajuk tak tahan..
hahahha..
dah.. dah.. x de sape yang merajuk hati nyer..


saje je tu..
dah berapa hari tak on9..
x update blog...

bz ler..
bz n x de mood nak update blog,,

hari ni tengok ade beberapa kawan punyer blog dah terkena jangkitan malware kat blog masing2..
adoii takut betui..
blog aku yang lagi satu tu pun dah kena hari tu..'
nasib bek tindakan cepat telah di ambil..
tq le kat google yang sgt pantas membantu yer..

ok nak citer..
pasal adam ni skit...
skrg ni dia makin ok..
cuma manjanye tak habis lagi...

karang aku bagi makan telur baru tau..
ade yang tanya hari tu umur adam ni berapa..
ntah ea..
aku rasa dalam 26 ke 27 mcm tu le kot...
hehehe..
tua2 kena sunat naseb bek tak liat..
haahhahahhaa
juz kidding k..

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku