Malam Larut

| Jumaat, 11 Februari 2011
Mata aku x leh tido..
naseb bek ade Nata leh teman aku borak...
then juz now she tell me something..
suprised!!

hurm..
ape nak komen ea?
entahlah..
hati aku tak sape boleh baca..
may be org akan kata aku bodoh...
tapi itulah hakikatnyer...

di depan ku terbuka bukan satu bukan dua bukan tiga jalan..
ada banyak jalan..
ntah mana arah aku nak ikut..

semalam masa lepak2 ngan member kt danga bay
ade gak yg nk hulur gula2 sepeket dua..
tapi iman aku masih kuat k...
hehehhe..
tq pada Bintang yang sarankan aku dgr ceramah Ustadz Azim tu...


cakap pasal Bintang x nmpak plak dia mlm ni..
ok ler.. nak titun dulu..
esok nak bawak Mr caple pi cari kain pelikat tuk majlis potong dia..
kakakkakaka.. pas ni x leh panggil dia mr caple...
dia ada nama islam.. Adam..
sedap x?

ok jom titun!!

3 ulasan:

{ Ahmad } at: 14 Februari 2011 1:56 PG berkata...

hehhehe..
pilih la jalan yg terbaik..
ada cara nye..kne mntk Allah yg tunjukkan la..doa dan solat..

klu blh..elakkan lepak2..
sbb iman kite senipis kulit bawang je..hehhe

p/s:mukan ust azim..tp ust kazim

wink..wink..

{ Ahmad } at: 14 Februari 2011 1:59 PG berkata...

hehehe..
pilih la mane jln yg terbaik..
klu susah..mntk la Dia tunjukan..
melalui doa dan solat..

klu blh.elakkan lepak2 cmtu..
sbb iman kite ni senipis kulit bwg..
hehehe..

p/s:mukan ust azim..tp ust kazim

wink..wink..

{ Chienta Hatiku } at: 15 Februari 2011 2:46 PG berkata...

tq ahmad hehehhe... pas ni kena selalu nasihatkan chienta ni k.. kekkeke... tapi betullah kan.. iman kita ni nipis sgt kn.. huhuhu kuatkanlah iman ni

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku