Pergi..

| Ahad, 6 Mac 2011

Pergi..
berat hati nak melepaskan dia pergi..
kenapa ea?
nak luahkan tapi tak ade suara..
apa perlu aku kata supaya dia tak pergi?

2 ulasan:

{ adwafarahin } at: 6 Mac 2011 1:40 PG berkata...

jgn sedey ok!

{ :: noremy bte rahmat :: } at: 7 Mac 2011 7:25 PG berkata...

just say....
AWAK JANGAN PERGI......

pa pe pun,jgn bersedih yer!

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku