Penat Sungguh

| Isnin, 7 Mac 2011
Penatnyer hari ni..
mana taknyer..
tak tahu le berapa kali aku kena cakap benda yang sama jer..
hehehehe..
apepun harap semua yang mendengar akan dapat sedikit sebanyak ilmu darinya..


erm...
Semalam Adam dah berangkat pulang ke Manila..
bye bye Adam..


ok esok nak ke PLKN ...
so..
jom siap2!!

1 ulasan:

{ nIsYa } at: 7 Mac 2011 8:42 PTG berkata...

jom3x! Hehee

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku