Kisah Cinta Aku??

| Khamis, 17 Mac 2011

Mr Blog..
miss u so much ler, maaf le lama tak menjenguk kamu yer. Aku bz sangat kebelangan ni. macam-macam hal yang berlaku. Semalam ops sampai ke pagi so hari ni relax2 minda skit.
Aku,Pat, Kate dengan dak Upin dan Ipin ke karaoke mengkarok2 kekeke,
bukan pi sesaje saje nak merisik2 tempat tu, faham2 jelah tugas aku ni.

Dah le sore baru nak baik, tambah le dengan ntah berapa lagu dibantainyer tadi sore aku makin karok dah ni. Tapi rasa puas ler, lepas segala tekanan seketika. Walaupun suara Upin dan Ipin tu boleh mengundang ribut tapi happy ler tgk karenah diaorang. Tq le sebab belanja kami yer, len kali leh belanja lagi tau!

Pulang tadi sempat singgah di satu kedai mamak ni, sambil borak2 dengan budak2 opis ni. Mendengar cerita salah seorang dari mereka mengenai couple dia yang terlalu kuat cemburu. Bukan skit2 punya cemburu tapi ntahler ea, macam dah melampau le pulak. dengan budak2 opis pun nak jeles, gila ah!

Susah le nak bekerja kalau dpt pasangan macam ni kan?
apepun aku harap kawan aku tu bersabar le yer.


itu kisah cinta dia.
nak dengar tentang kisah cinta aku plak?
hehehehe..
kisah cinta aku lagi pelik tau.
macam ni ceritanya
















"































lagi lagi lagi




















"
























"








ada lagi










"

















"








kisah cinta aku?







"






erm...





"











"







aku pun tak tahu aku tengah bercinta ke tak












nak kata tak, macam yer..
















nak kata yer, macam tak













entah ea....




hehehhehehe jangan mare!


0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku