:. Cuba Ko Di Tempat Aku .:

| Isnin, 24 Mei 2010
Huhuhuhu jam dah menunjukkan pukul 5 pagi.. tapi aku x leh tido lagi..
ntah apa yang aku buat dari tadi aku pun tak tahu..
mula2 tadi tgk cite titanic pas tu sambung plak tgk citer naruto..
hahahahaha..
nape aku x leh tido??
may be sebab aku tensen dengan seseorang kot..
org yang aku sayang...
nape aku sakit aty?
adeii... x payah le aku citer kenapa..
buat tambah sakit aty jer..
may be pada si dia benda ni hanya nampak kecik jew..
pada aku plak lain..
dan pantang sekali aku kalau di samakan dengan orang lain...
bak dia kata... kalau dia tu ok je napa aku nak melenting??
huhuhuhu orang lain.. dia punya hal ler.. tapi aku lain..
ermm kadang2 aku terfikir may be aku ni better hidup sendiri kot..
dalam berhubungan ni kalau kita asyik nak ikut macam orang lain susah ler..
orang nak itu kita nak itu..
orang wat macam ni kita pun nak wat macam ni...
ermmm tapi jalannya x ade.. cam ne plak..
kata orang usaha itu tangga kejayaan... tui tak?..
pas tu yang tambah menyakitkan hati ada plak jawapannya
x dapat kasih sayang dari kekasih sendiri..
ade ke macam tu.. so itu le di jadikan alasan tuk cari orang lain agaknya..
adeii kalau korang di tempat aku le.. korang rasa tak sakitnya...
may be dia x suka dengan sikap brutal aku kot..
aku tak salahkan dia pun kalau nak cari lain..
lantak ler.. aku dah malas nak fikir..
aku memang malas nak luahkan kat dia ketidakpuasan hati aku ni..
bukan apa... sikap dia tu mudah merajuk..
salah cakap skit dah merajuk plak..
kalau aku merajuk ni patut le sebab aku pompuan..
tapi kalau lelaki yang merajuk adei..
ermm... tu ler masalahnya...
cubalah dia matang skit kan bagus...
aku sayangkan dia..
tapi aku cuma nak dia berubah..
berubah ke arah kebaikan..
dah berbuih mulut ni bercakap
( bukan bercakap sebenarnya... menaip yang sebetulnya)
entah ea.. apa yang aku nak dia berubah??
banyak perkara..
pertama sekali tentang kerjayanya..
tapi susah le nak cakap
karang tegur lagi dia majuk lagi...
sekarang ni pun aku x tahu
aku yang majuk dia ke yang majuk..
apapun aku berserah pada takdir tentang hubungan ni..
aku tahu kasih sayang je tak cukup tuk menjamin kebahagiaan..

2 ulasan:

{ hanie@nisya } at: 24 Mei 2010 6:50 PG berkata...

lelaki kalau merajok, agak susah nak pujuk

{ sarah shafie } at: 24 Mei 2010 9:12 PG berkata...

susahlah klau llaki kuat mrajuk..hilanag akal dibuatnya..

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku