Ya! Allah Kau Sembuhkanlah Dia

| Isnin, 23 Ogos 2010
Terkejut aku tadi bila dapat tahu dia kemalangan semalam...
ingatkan cuma gurauan semata..
segera aku pergi ke rumah dia..
ermm memang betul dia kemalangan..
nasib baik tak ada yang patah riuk..
cuma luka luar jer..
kopak-kopak jugak kat lutut ngan siku..
sedey aku tengok keadaan dia..

bila aku dia nampak aku jer..
mata dia berkaca..
hehehe suka le tu....
sayu aku tgk dia terbaring lemah macam tu...
terasa plak macam aku yang bersalah...
dah berapa kali dia datang mintak maaf kat aku...
aku wat bodoh jer..
tgk le sampai dia jadi mcm ni...
awk sorry eaaa..

malam ni aku temankan dia..
tido rumah nenek dia...
korang jgn salah faham..
bukan kami berdua je kat sini..
ramai lagi...
aku tido ngan nenek dia kat ruang tamu..
sambil jaga si dia ni...

dia asyik merengek jer..
rasa bisa le tu agaknya..
sian dia..
bila aku tengok dia macam tu..
baru aku sedar..
aku tak boleh kehilangan dia..

Ya Allah kau selamatkanlah dia yer..



0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku