:. Arghhhhhhh!!!!!!!! .:

| Khamis, 12 Ogos 2010
ARGHHH!!!!!!

bznyer hari ni
bz tahap gaban!!!

hari ni hari pertama puasa waktu kerja dan bz macam ni.....
ni ler baru dapat on9...

ni pun nak kena pi cari makanan sat kat bazar..
nak masak mesti x sempat ni...

jom! jom! cari ayam percik!!

1 ulasan:

{ Ahmad } at: 16 Ogos 2010 1:09 PG berkata...

like it..

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku