:. Maafkan Aku Sayang .:

| Selasa, 10 Ogos 2010

di sebalik tabir senja..
aku yakin dan percaya..
penantian ini kan berakhir jua...
kau pergi setelah tiada..
jawapan untuk tanda tanya..
maaf jika ku gagal bersuara..
kerana di hatiku ketar luka..

yakin di hatiku ada cinta..
yakin cintamu masib membara..
maaf sayang mungkin kau terasa..
dengan bait-bait kataku yang tak tersangka..
telah buat kau terluka..

dalam senyum ada air mata...
dalam tawa ada tangis hiba..
tak dapatku membohongi masa..
kerinduan ini terlalu membara...

mungkin bukan takdir kita tuk bersama..
itu yang telah ku kata...
tapi bagimu kita berdua..
telah ditakdirkan untuk bersama..

sayang.. berikanlah aku masa..
untuk aku menerima semua...
demi tuhan kasih ini tiada terkata..
padamu yang aku cinta..

pulanglah sayang dari rajukmu..
senyumlah sayang dari tangismu..
belai lah aku seperti dulu..
ku rindu.. lena dirangkulanmu..

maaf sayang andai kau terasa..
dengan segala yang aku kata...
percayalah sayang kau ku cinta..
dengan sepnuh hati sepenuh jiwa..

4 ulasan:

{ Hamzah Ian } at: 10 Ogos 2010 5:53 PTG berkata...

lor.. jgn sedeh2..

{ velasrizal } at: 10 Ogos 2010 6:06 PTG berkata...

dh tahap mcm lirik lagu dh ni..

Jemputan Berbuka Puasa Bersama Nuffnang !

{ diraja22 } at: 10 Ogos 2010 6:07 PTG berkata...

mudah2 sinar ramadhan akan membahagiakan..

{ seribahasa } at: 11 Ogos 2010 5:26 PTG berkata...

semoga ada yang rasa simpati...
kasihsayang tak datang dengan sendiri
carilah walau di mana ia berada
tapi tak semudah itu...
perlu pengorbanan dari mu
seperti ia akan mengorban dirinya...
untuk kamu...

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku