I Wanna Back To School

| Selasa, 13 September 2011

Hari ni atas urusan kerja,
aku dan beberapan staff yang lain ke satu tempat yang sangat aku rindui..
kat mana?

mestilah sekolah lama aku..
pas tu siap lalu area umah sewa aku masa tu lagi..
huhuhu rindunyer zaman sekolah dulu..

zaman kenakalan aku masa tu
so sweet..

tapi semuanya nampak banyak berubah..
bila tengok padang sekolah lama tu..
teringat zaman2 aku jadi ketua unit beruniform dulu..
kawad kaki kat situ.. jadi lead plak tu..
hahaha jangan tanya..

siap menangis arwah mak aku masa aku dan genag buat perbarisan..
adoiie... dramatik sungguh...

kalau dapat di ulang masa kan bagus..

rindunyer saat2 tu..





0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku