BODOHKAH AKU???

| Sabtu, 23 Julai 2011

Esok aku akan tempat yang dah lama aku tak pergi..
tempat yang jauh dari hiruk pikuk kota batu..

tempat selalu aku melepaskan rindu dan air mataku..
rindu saat itu..
tidur dibawah cahaya bulan..
dengan berteman suara deruan air terjun..
rindu.. rindu saat itu..
bersama memori lalu..
dengan alunan gitar .. aku dia.. dan teman-teman..

esok aku akan ke sana lagi..
masih tanah dan daerah yang sama..
cuma suasananya jauh berbeza..

aku pernah ke sana saat ku terluka kerna dia..
dan bila aku temu bahagia aku tak lagi ke sana..
namun kini sekali lagi aku terluka..
maafkan aku kerna perlu ke sana semula..
dengan harapan ku mampu membasuh duka..

BODOHNYA DIRIKU!!
SELALU MENYINTAI MANUSIA YANG TAK PERNAH MENYINTAI AKU..
BODOHNYA DIRIKU!!
MENJERUK RASA SENDIRI MENAHAN SAKIT DI DADA..
BILA INSAN YANG KITA CINTA..
TAK PUNYA RASA YANG SAMA..

OH TUHAN....
BERIKANLAH AKU CARA AGAR DAPAT MELUPAKAN DIA..
DAN KAU HAPUSKANLAN CINTAKU INI PADANYA!!

0 ulasan:

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku