Mataku Lebam!!

| Khamis, 12 Mei 2011
siapa sebenarnya aku padamu..
adakah sama dengan teman lain..
yang bisa kau buat begitu...


weiii!!! itu lagu je k..
saje je nak nyanyi hilangkan nantuk mata ni...
kat depa aku ni keje tengah melambak-lambak..
dah seminggu lebih asyik tido lewat je
sampai mata pun dah naik lebam huhuhuhu

nak wat cam ne, dah tanggungjawab..
layan je le..

ok2 nk sambung keje dulu sambil dengar lagu ashiteru!!
jom layanzz!

2 ulasan:

{ zacky ~786~ } at: 12 Mei 2011 1:26 PG berkata...

huhu ` kowang deryh..

{ Chienta Hatiku } at: 14 Mei 2011 7:50 PTG berkata...

heheehe... muahhh zacky :P

Senarai Blog Saya

Ada Penulis Lain Di Blog Saya!

HYe Mr blog..
satu hari tak bertemu kamu chienta jadi rindu...
Muacccs mr blog..

mr blog..
chienta nak bagi tau..
nanti akan ade penulis baru dalam blog ni..
penulis jemputan?
ermm lebih kurang macam tu lah..
Mr Star nama dia..
Incik Bintang..
kekekke chienta tak tahu apa yang dia nak tulis..
tapi silap2 chienta leh gaduh pasal entry dengan dia kat sini..
hehehhe gurau je..
incik bintang baru nak try2 jadi blogger..
so let him try ok...

mr blog jangan terkejut..
be nice to him ok..
so ..
jom kite tunggu ape entry pertama dari Inbcik Bintang!!!
ZassSSssss!!
 

Copyright © 2010 Chienta Hatiku